Logga in
Rikard
Fysik
Programmering
Teknik
Schema
Programmering
En kvart om dagen.
Start
Att göra
Kontakt
uppgift
teori
C sharp
Mjukvarudesign
prog 2
prog 1
Phyton
JAVA
JavaScript
Arduino
Greenfoot
Android
BlueJ
Git
alla
Bra kodniningsprinciper
0000 mål och betygskriterier prog 1
0001 att göra i Greenfoot
0002 länkar - generella
0003 val av språk
0004 gratis bilder ljud
0005 Greenfoot lärordning
0006 Spelmekanismer
0010 Installera JDK och Greenfoot
0020 lärobok
0030 Tutorials
0031 tutorial 1
0040 genomgång kap 1
0041 metoder
0050 genomgång kap 1 - asteroids
0060 genomgång kap 2
0070 sammanfattning kap 1 och 2
0071 ping-pong
0080 genomgång kap 3
0085 spel spindel
0090 enkelt spel
0091 enkelt spel - gör så här
0100 genomgång kap 4
0101 egenskaper
0102 mer krabba
0103 klurigt spel
0105 fånga pumpa
0106 frågor
0110 walker
0111 walker drops bomb
0112 klass och objekt
0118 kap 5 - flappy bird
0119 kap 5 - spel
0120 genomgång kap 5
0121 while
0122 mer while
0123 får i trappa
0124 får som hoppar
0125 while - summor av serier
0126 while - mer serier
0127 walls
0130 genomgång kap 6
0131 vektor - eng. array
0132 mer vektor
0133 repetition vektor
0140 genomgång kap 7
0141 Flytta gran med äpplen
0145 space invaders
0150 snake
0160 Mouse Precision
0170 Super Mario
0180 Pacman
0190 crossroad
0199 TextArea
0200 Sorteringsalgoritmer
0201 bubbelsortering med grafik
0202 Urvalssortering - animerad
0203 Insättningssortering - animerad
0204 sökalgoritmer intro
0210 Sökalgoritmer
0220 Rekursion
0300 eget spel
0310 Spel svenska
0401 tips - text på bild
0402 tips - lista med text
0450 Följa mus
0451 Sikta med mus
0460 explosion
0500 lärobok
0502 Lärobok efter kap 2
0503 Lärobok efter kap 3
0506 lärobok efter kap 6
0507 lärobok efter kapitel 7
0520 lärobok
0601 metoder 0.1
0602 metoder 0.2
0610 metoder 0
0611 metoder 1
0612 metoder 2
0613 metoder 3
0614 metoder 4 med while
0615 metoder 5
0616 metoder 6
0621 if-sats 1
0631 punktnotation 1
0641 objektvariabler 1
0642 objektvariabler 2
0643 objektvariabler 3
0661 while-slingor 1
0664 punktnotation 4
0671 punktnotation 1
0672 punktnotation 2
0673 punktnotation 3
0680 uppvärmning
0900 programmering 2
1001 Teori
1001 Android Java
1010 Installera JDK och BlueJ
1011 film
1090 Frågespel
1091 Frågespel - QuestionReader
2000 JAVA vs JavaScript
2001 javascript plan
2010 JavaScript grunder
2110 if-sats
2111 quiz if-sats
2120 move ball if-sats
2130 spel
2140 funktioner
3000 Arduino
4000 C sharp Länkar
4001 Plan Prog 2 o Mjukvarudesign
4002 Plan 20TEI
4009 Installera på Linux
4010 Installera Visual Studio mm
4011 GitHub och VS
4014 Översikt C sharp
4015 intro C sharp
4016 fler introduktionsuppgifter
4017 Spara data i ritprogram
4018 UML diagram
4019 Visual Paradigm objektdiagram
4020 UML klassdiagram objektdiagram
4021 klasser och objekt
4022 dice
4023 dice array
4024 dice egenskaper
4025 dice many
4026 dice inheritance
4027 Dice List
4030 Intro arv - animal
4031 Intro arv - Animal
4032 Mer intro arv - Animal
4040 Arv - Sak
4050 Abstrakta klasser - Sak
4055 Demo - Interface med Boss
4060 Interface - Shape3D
4071 reflektion 1
4080 bio
4081 jullov
4082 bio ny
4090 Black Jack
4100 Unit test
4101 Tomatoe simulation test
4102 Unit Test ParkingMachine
4110 test adressbok
4120 Exceptions undantag
4130 UWP filhantering
4131 WPF filhantering
4140 Localization
4141 UWP localization
4150 UWP networking
4160 UWP page navigation
4170 UWP SQLite
4171 UWP Microsoft SQL
4172 UWP MySQL
4175 WPF SQLite
4180 dokumentation
4200 CRC cards
4210 Ritprogram
4211 Ritprogram kod tips
4220 Frågesport
4221 läsa och skriva till fil i Form
4222 läsa o skriva till fil i UWP
4223 Frågesport från fil i Form
4224 WPF frågesport
4225 Frågesport admin
4250 chatprogram
4300 GUI UWP
4301 GUI WPF
4310 UWP Canvas programmering
4330 Model View Controller
4421 UWP klasser och objekt
4422 UWP Dice
4500 Unity
4620 frågesport
4621 Egenskaper
4630 Arv Anställd
4631 Frågesport med arv
4701 Drill WPF Object Runner
4702 Drill WPF Fordon
4703 Drill WPF High Score
5000 historia programmering
5001 OOP grunder
5002 OO design
6021 facit klass obj
7000 Python länkar
7001 Lärobok
7003 Installera Python
7004 Utskrift
7005 Installera tillägg
7006 test
7010 reserverade ord
7020 Pyton som miniräknare
7025 variabler
7030 Datatyper
7040 in- och utmatning
7045 typkonvertering
7050 if-sats
7060 slingor - while
7061 slingor - mer while
7070 slumptal
7073 flödesdiagram
7075 import
7080 definiera funktioner
7090 blandade uppgifter
7095 for-slingor
7100 listor
7102 chiffer
7110 dictionary
7200 Pygame
7300 slutuppgift
7301 dokumentation
4014 Översikt C sharp