Logga in
Rikard
Fysik
Programmering
Teknik
Schema
Programmering
En kvart om dagen.
Start
Att göra
Kontakt
uppgift
teori
C sharp
Mjukvarudesign
prog 2
prog 1
Phyton
JAVA
JavaScript
Arduino
Greenfoot
Android
BlueJ
Git
alla
0001 att göra i Greenfoot
0004 gratis bilder ljud
0005 Greenfoot lärordning
0006 Spelmekanismer
0010 Installera JDK och Greenfoot
0020 lärobok
0030 Tutorials
0031 tutorial 1
0040 genomgång kap 1
0041 metoder
0050 genomgång kap 1 - asteroids
0060 genomgång kap 2
0070 sammanfattning kap 1 och 2
0071 ping-pong
0080 genomgång kap 3
0085 spel spindel
0090 enkelt spel
0091 enkelt spel - gör så här
0100 genomgång kap 4
0101 egenskaper
0102 mer krabba
0103 klurigt spel
0105 fånga pumpa
0106 frågor
0110 walker
0111 walker drops bomb
0112 klass och objekt
0118 kap 5 - flappy bird
0119 kap 5 - spel
0120 genomgång kap 5
0121 while
0122 mer while
0123 får i trappa
0124 får som hoppar
0125 while - summor av serier
0126 while - mer serier
0127 walls
0130 genomgång kap 6
0131 vektor - eng. array
0132 mer vektor
0133 repetition vektor
0140 genomgång kap 7
0141 Flytta gran med äpplen
0145 space invaders
0150 snake
0160 Mouse Precision
0170 Super Mario
0180 Pacman
0190 crossroad
0199 TextArea
0200 Sorteringsalgoritmer
0201 bubbelsortering med grafik
0202 Urvalssortering - animerad
0203 Insättningssortering - animerad
0204 sökalgoritmer intro
0210 Sökalgoritmer
0220 Rekursion
0300 eget spel
0310 Spel svenska
0401 tips - text på bild
0402 tips - lista med text
0450 Följa mus
0451 Sikta med mus
0460 explosion
0500 lärobok
0502 Lärobok efter kap 2
0503 Lärobok efter kap 3
0506 lärobok efter kap 6
0507 lärobok efter kapitel 7
0520 lärobok
0601 metoder 0.1
0602 metoder 0.2
0610 metoder 0
0611 metoder 1
0612 metoder 2
0613 metoder 3
0614 metoder 4 med while
0615 metoder 5
0616 metoder 6
0621 if-sats 1
0631 punktnotation 1
0641 objektvariabler 1
0642 objektvariabler 2
0643 objektvariabler 3
0661 while-slingor 1
0664 punktnotation 4
0671 punktnotation 1
0672 punktnotation 2
0673 punktnotation 3
0680 uppvärmning
Välj en uppgift.