Logga in
Rikard
Fysik
Programmering
Teknik
Schema
Programmering
En kvart om dagen.
Start
Att göra
Kontakt
uppgift
teori
C sharp
Mjukvarudesign
prog 2
prog 1
Phyton
JAVA
JavaScript
Arduino
Greenfoot
Android
BlueJ
Git
alla
1001 Teori
1010 Installera JDK och BlueJ
1011 film
1090 Frågespel
1091 Frågespel - QuestionReader
1501 Teori klass- och objektdiagram
1502 Teori - datatyper
1503 Klasser och objekt
1530 Bensinpump - kontokort
1550 Objekt till klass
1600 Mynt - räkna krona och klave
1601 Mynt ver 2
1610 Spelkort
1620 Kapplöpning
1621 Kapplöpning med mynt
1630 Bild
1631 bild av tärning
1632 tärningskontroller
1640 Myntkastare
1650 Pacman
1660 Kontakt
1661 Telefonbok
1665 objektdiagram till kod
1670 Övningsprov
1680 Inför prov
1700 Dice
1701 introduktion vektor
1702 vektor - grunder
1703 vektor - linjär sökning
1704 for-slinga serier
1705 mer linjär sökning
1706 Yatzy start
1707 I datorns minne
1710 vektorer - chiffer
1711 Vektorer - chiffer - alfabet
1712 vektorer - chiffer - forts
1730 Sorteringsalgoritmer
1731 Facit - bubble sort
1740 Sökalgoritmer
1750 Rekursion
1800 GUI omvandlingar C o F
Välj en uppgift.