Logga in
Rikard Fysik Programmering Teknik Schema

Programmering

En kvart om dagen.

  • Start
  • Att göra
  • Kontakt
  • uppgift
  • teori
  • C sharp
  • Mjukvarudesign
  • prog 2
  • prog 1
  • Phyton
  • JAVA
  • JavaScript
  • Arduino
  • Greenfoot
  • Android
  • BlueJ
  • Git
  • alla
  • 0008 git i PyCharm
  • 7000 Python länkar
  • 7001 Lärobok
  • 7002 logg ind
  • 7003 Installera Python
  • 7004 Utskrift
  • 7005 Installera tillägg
  • 7006 test
  • 7010 reserverade ord
  • 7020 Pyton som miniräknare
  • 7025 variabler
  • 7030 Datatyper
  • 7040 in- och utmatning
  • 7043 Git i Visual Studio Code
  • 7044 Loggbok
  • 7045 typkonvertering
  • 7050 if-sats
  • 7060 slingor - while
  • 7061 slingor - mer while
  • 7070 slumptal
  • 7073 flödesdiagram
  • 7075 import
  • 7080 definiera funktioner
  • 7090 blandade uppgifter
  • 7095 for-slingor med range
  • 7096 for each-slinga
  • 7100 listor
  • 7101 projekt
  • 7102 chiffer
  • 7103 primtal
  • 7110 dictionary
  • 7200 Pygame
  • 7250 Objektorienterad Python
  • 7300 slutuppgift
  • 7301 dokumentation

7250 Objektorienterad Python

Exempel

Ladda gärna ner koden och skriv klart koden. Projekten är påbörjade men ej färdiga.

Black Jack

Yatzy

High score table

Adventure game, skrivet med stöd av GitHub Copilot.

Sänka skepp, skrivet med stöd av GitHub Copilot. Jag behövde dock styra mycket.

Fyra i rad.

Manualer: JAVA doc

Verktyg: HTML5 CSS CSS3 Unicorn i18n Links Källkod

© Copyright 2013 - 2025, Rikard Karlsson